ღევანდელი მოდულის გაცნობის შემდეგ გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ ოთხ დონეს.
- შინაარსი—ვითვალისწინებთ, რა სჭირდებათ მოსწავლეებს, რომ ისწავლონ, ან როგორ იღებენ საჭირო ინფორმაციას.
- პროცესი— შევთავაზე მოსწავლეებს შინაარსის მიწოდების განსხვავებული გზები.
- პროდუქტები—შესაძლებლობა მიეცათ მოსწავლეებს, ივარჯიშონ, გამოიყენონ მიღებული ცოდნა და განავრცონ ის სხვადასხვა მიმართულებით.
- სასწავლო გარემო—შევქმენი ისეთი სასწავლო გარემო, მშვიდი და ინტერაქტიული ადგილებით და ვასწავლე ისეთი წესები, რომლებიც ხელს უწყობს დამოუკიდებლობას.
No comments:
Post a Comment